tirsdag den 14. februar 2012

Grease
Ja, som jeg har skrevet meget om for tiden, så skulle jeg sammen med min klasse opføre Grease, for hele min skole. 
Vi havde øvet i 3-4 uger, og det var godt nok ikke let. Ikke nok med at vi havde fri imellem kl.14-16, vi øvede i weekenderne, vi lavede ikke andet end at øve osv. Så skulle jeg self. også lige få kyssesyge midt i det hele. Og det var fandme ikke sjovt. Jeg blev ekstremt træt og magtede næsten ingen ting. Heldigvis gik det over i løbet af to uger, og selvom jeg rigtig nemt blev træt så måtte jeg knokle videre. Jeg er rigtig stolt af min klasse! Synes det er så flot, at vi har knoklet som sindsyge for at få den musical op at stå.
Onsdag d.8 havde vi general prøve, og jeg mener det når jeg siger, at ALLE var nervøse. Og det blev værre om Torsdagen.
Vi fik klaret os igennem general prøven uden fejl - og derfor var vi RIGTIG nervøse for præmieren. Da det så blev Torsdag d.9, var der præmiere. Vi gjorde klar fra kl.9 om morgen, og så gik vi ellers i gang med det hele. Vi fik fri kl.15, og skulle møde på skolen igen kl.17, hvor vi skulle ligge make-up, få kostumer på og få de sidste ting på plads.
Da klokken blev omkring kl.19, begyndte folk at komme. Der var over 745 mennesker...
De fleste af os, stod omme bag tæppet og var SÅ nervøse. Jeg stod med tåre i mine øjne og rystede, fordi jeg var så nervøs. Tror aldrig jeg har været så nervøs før? Og jeg har altså sunget for over 1000 mennesker. Wtf???
Men vi gik igang, og efter nogle minutter forsvandt nervøsiteten. 
Det fik PERFEKT!
Den her oplevelse, tror jeg aldrig vil blive glemt. Jeg er kommet tættere på nogle fra min klasse, og ja... bare i det hele taget, at gå igennem sådan en proses med min klasse, har været fantastisk. Og jeg ville med glæde opleve det hele en gang til.




























Ingen kommentarer:

Send en kommentar