søndag den 19. februar 2012

Kærlighed for mig er....

-  Kærlighed for mig er ikke nødvendigvis noget der opstår imellem to mennesker, eller for familie og venner. For mig er kærlighed mange ting...

- For mig er kærlighed når du ikke kan undvære en person. Uanset om det er en du er uvenner med eller ej. 

- At kunne ligge i sin seng hele dagen uden overhovedet at lave noget.

- Kærlighed er når man kan være sig selv sammen med en person. At man bliver accepteret som  man er. At man kan fjolle, snakke, hygge. At man kan lave ingen ting uden at kede dig, bare fordi man nyder hinanden.

- Kærlighed for mig..... Hm. Kærlighed er alt imellem himmel og jord. Men den vigtigste kærlighed, er den der sker imellem to mennesker. Følelsen af at være forelsket i en person, som også er forelsket i en selv.


- For mig er kærlighed det vigtigste vi mennesker har.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar