torsdag den 26. april 2012

IGÅR

Som jeg også har skrevet på bloggen, så skulle jeg møde en booker fra Paris igår. Og det gik godt. (Tror jeg). Jeg skulle snakke med ham om min højde, alder, hvor længe jeg har været model. Så skulle jeg også gå en lille catwalk for ham, og han skulle filme mig imens. Der var også 4-5 andre piger, som også skulle snakke med ham. Jeg håber meget på, at blive ringet op og få afvide man skal til Paris og arbejde. Årh, det ville være en drøm som gik i opfyldelse. 

Jeg har forresten weekenden nu, da min skole skal holde cykeldag i morgen, og da jeg har knæskade må jeg "desværre" ikke være med - Ha ha. Jeg skal bare slappe af, og på arbejde i morgen. Og så kommer David hele weekenden. Håber at i får en dejlig weekend. 

Mys


Ingen kommentarer:

Send en kommentar