tirsdag den 15. maj 2012


What's going on?

Ja, der er helt vildt stille på bloggen fortiden og nu skal i høre hvorfor! Jeg elsker stadig, at blogge, men jeg har ikke så meget, at skrive om længere. Så når jeg får muligheden for det, så gør jeg det self!
Jeg har brugt de sidste 4 weekender i Odense, hjemme ved David, og i Lørdags var jeg til casting. Jeg har nemlig tilmeldt mig Danmarks næste top model, og i morgen får man afvide om man er videre, og jeg indrømmer gerne, at mit hjerte sidder oppe i halsen på mig! Jeg har siden jeg var helt lille, ville være model, men altid fået afslag da jeg var for høj til, at være teenagemodel. Men det skulle ikke slå mig ud! For ca. 4 måneder siden, søgte jeg ind hos Modelbooking i Århus, og jeg fik kontrakt hos dem. Det var den bedste dag i mit liv, virkelig! En kæmpe drøm der gik i opfyldelse. Siden har jeg kæmpet med, at få jobs. Jeg fik afvide af nogle veninder, at nu skulle jeg tilmelde mig Top model, og jeg gjorde det. Det gik fint til castingen, jeg fik massere af ros og de har helt vildt søde. Hvis jeg ikke går videre, så prøver jeg igen næste år. Det skal nok lykkedes en dag! Ikke nok med det, meldte jeg mig også til X-factor, men det skal jeg nok fortælle om senere. Hehe.
Knus til jer alle


 "Altid tro på dig selv, og ALDRIG giv op. Kæmp for det du tror på.”

BTW!!!! Follow mig på instagram: Sarahmadsen1 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar