mandag den 20. februar 2012

Årh hold kæft!....

"Du er for tynd" "Du ligner fandme en med anoreksi" "føj, man kan se dine knogler" "Tag nu på forhelvede"
Dengang: Ja.. Sådan nogle som disse kommentarer fik jeg hele tiden engang. Jeg fik af vide min krop var klam, og at det gjorde mig utrolig grim.  I starten var jeg lidt ligeglad.. Jeg vidste godt at jeg var meget tynd, og at jeg havde svært ved at tage på, så hvad skulle jeg gøre ved det?
Hvergang jeg havde tabt mig kunne min mor se det på mig, og hun bad mig næsten hverdag om at stille mig på vægten. 
Ingen forstod hvorfor jeg var så tynd, og det gjorde jeg heller ikke selv. Da jeg var omkring 12-13 år, holdt jeg op med at spise foran andre. Jeg synes det var pinligt. Hvergang vi skulle spise aftensmad gik jeg ind på mit værelse. Og det endte somregl med at jeg hældte maden i en pose og smed det ud, self uden at mine forældre vidste det.
Jeg fik konstateret anoreksi. Så... Nu ved i hvorfor jeg har været så forbandet tynd. Så fucking tynd....
Og nu indrømmer jeg det, alle jeres lorte kommentarer gjorde ondt på mig af helveds til.

Nu: Jeg har ikke anoreksi mere, heldigvis. Jeg er begyndt at spise normalt igen. Okay, lidt mere end normalt. Jeg er begyndt at spise ekstremt meget, men det gør jo ikke noget. Haha! :-)
Jeg er begyndt at tage på, og det kan ses. Jeg er virkelig blevet glad for min krop. Og jeg er jo ikke "tynd" mere. Jeg er slank.
Så guys, drop jeres onde bemærkninger.
Jeg er ligeglad.
Kys



Ingen kommentarer:

Send en kommentar