mandag den 20. februar 2012

A crazy thing called love.

Beskriv din drømmefyr: Før i tiden sagde jeg jo, at jeg vidste hvordan min drømmefyr var når jeg mødte ham. Hvilket også er sandt, men jeg kan sagtens beskrive hvordan jeg håber han skal være. Han skal tage mig som jeg er, uanset om jeg lige er vågnet om morgen og ligner lort. Han skal ville vise mig til alle. Han skal være min bedste ven, når jeg har brug for en at snakke med. Han skal være en som jeg kan grine og snakke med, men også en som jeg kan slappe fuldstændig af med, uden at det bliver kedeligt bare fordi man nyder hinanden.

Hvordan skal han se ud: Hmmmm... Han skal ihvertfald være på min højde! Træls med de små fyre. Haha! Han skal have et dejligt smil og flotte øjne. Og helst brunt hår, muuuums!

Er du forelsket? Og hvordan ved du, at du er det? Ja, det er jeg i den grad! Jeg kan mærke det når det begynder at kilde i min mave bare ved tanken om ham. Når jeg smiler, uden grund. Når jeg tager mig selv i at tænke på ham. Og jeg ved med sikkerhed at jeg er forelsket!

Hvordan er din kæreste? Min kæreste.. Puha. Min kæreste er helt fantastisk. Han har ændret meget for mig, og han er helt sikkert en keeper. Han gør mig glad som ingen andre! Jeg kan snakke med ham om alting, og ja.. Faktisk er han min bedste ven. Han er den første jeg ringer til hvis der er noget, for at ved altid hvad han skal sige. Jeg elsker ham så utrolig højt.

Hvem er den bedste kæreste du har  haft?: Det er David, helt klart!

Hvordan skal din kæreste behandle dig?: Som en prinsesse, hihi. Han skal forkæle mig, men samtidig ikke så det bliver for meget. 

David? Hvis du ser det her.... Du er den bedste. Jeg elsker dig så højt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar