søndag den 25. marts 2012

Hvordan har jeg det?

Hvis jeg selv skal sige det, så har jeg det bedre end nogensinde før. Jeg er simpelthen så glad for tiden, alting går bare godt. I lang tid nu har jeg ikke været særlig glad, jeg har haft dage hvor jeg bare ville gemme mig under min dyne. Men jeg er typen som lige skal stoppe op og tænke tingene igennem en gang til. Jeg havde det sådan at jeg bare ville have en pause fra det hele.. Fra skolen osv.
Men nu er det hele godt igen. Jeg tænker tit på hvor heldig jeg faktisk er. Jeg mener.. Jeg var en SKØN familie, og verdens bedste venner, en skøn kæreste og alt er godt. Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er. Men en ting er jeg sikker på ... Det betaler sig ikke at give op.
Jeg har været så mange nedture igennem, for at kunne få det så godt her.
Så guys, kæmp videre uanset hvad. Det betaler sig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar