tirsdag den 27. marts 2012

ANMELDELSE: THE HUNGER GAMES



Min mening: Jeg havde hørt meget om filmen, og allerede inden jeg tog ind og så filmen, havde jeg self set traileren. Jeg havde hørt meget om at 'The hunger games' var den nye twilight, men det forstår jeg ikke noget af!

Twilight er mere for piger, hvor imod the hunger games er både for piger og drenge. Selv min søde kæreste, var vild med filmen!
Jeg synes filmen var skide god. Og jeg kan allerede sige nu, at jeg har fået en ny ynglings film! Karaktererne fungerer, historien er fed og der er massere af øjeblikke der giver et fedt sug i maven (jeg elskede især scenen, hvor de skal præsenteres for de rige i hestevogne inden spillet starter… så fedt!). Jeg vil varmt anbefale jer at gå ind og se den! Nok bedste film jeg har set i år til dato!

 - Se traileren

Ingen kommentarer:

Send en kommentar