torsdag den 12. april 2012

Opdate
Hej bloggen. Er virkelig stadig forfærdelig dårlig til at få skrevet nogle indlæg, men jeg skal nok få taget mig sammen.
Jeg får mit liv til at gå rigtig meget med at være syg for tiden, kan slet ikke komme af med min forkølelse. Øv!


- Kan i huske det modeshow i KBH jeg snakkede om? Det blev desværre ikke til noget alligevel, MEN MEN MEN!
Jeg blev igår ringet op af min booker, som fortalte mig at jeg skulle komme til Casting i dag, for at møde en booker fra Milano - And i was like 'OMG!.'


Hende bookeren fra Milano, søgte modeller til hendes model bureau, som self ligger i Milano. Hvis man får det job, skal man til Milano i en måned til sommer - Hvem vil ikke det?!
Jeg kom så ind til denne her casting, og det gik bedre end forventet. Jeg var sindsygt nervøs, mest fordi jeg skulle snakke engelsk, men det gik ;-)


Hun roste mig rigtig meget for min højde og min krop, så det er jo altid noget. Da min mor og jeg så var kommet hjem, og troede at nu kunne det ikke blive bedre, fik min mor en mail fra Unique models. De ville rigtig gerne se mig til en casting på Mandag!
Seriøst, DET ER SÅ VILDT!
Er en meget lykkelig, og syg pige lige nu.

I morgen skal min dag nok gå med at sove, og håbe på at kunne få det bedre. Og så senere på dagen vil min mor og jeg smutte til Århus. Shoppe, spise og ind og se Grease musical. 


 - Håber at i har det for lækkert, og passer på jer selv.
KYS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar