onsdag den 11. april 2012

 I give haters something to hate every time I smile.
Årha... Nogle folk, burde bare tage sig så gevaldig meget sammen.
Er næsten helt målløs... Jeg forstår ikke hvorfor folk skal være sådan overfor mig, og slet ikke anonymt og over nettet. Jeg kunne self. bare slette min formspring, men jeg kan godt lide at svare på folks spøgersmål, hvis det altså er nogle ordenlige ting de skriver. Ærligtalt, så er det ikke noget jeg bliver ked af, de ting de skriver. Det siger lidt mere om dem der skriver de ting her, end det siger om mig - og jeg har lært ikke at spilde min tid, på at blive ked af sådan noget som dette. 
Jeg har opnået rigtig meget, og jeg har sgu ikke tænkt mig at stoppe med noget af alt det her, bare fordi folk er utilfredse. Jeg er 100% tilfreds med mig selv, og at folk så har så lidt selvtillid, at det skal gå udover mig, har jeg ikke tænkt mig at bryde sammen over.

- Så guys, jeg smiler videre ;-)

KYS 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar