torsdag den 29. marts 2012

FANTASTISK DAG

Hey guys. Årh, en lækker dag jeg har haft! Først tog jeg til massør med min søde mammi, og det var virkelig en sjov oplevelse. Massøren kunne se ud fra mine øjne, at min højre side af kroppen fra længere end den anden, han kunne se ud fra min tunge at jeg var hidsig og frustreret. WTF????
Og bagefter det var jeg inde og få lavet min navlepiercing, jubi. I morgen får jeg ferie, og først skal jeg ind og ha' lavet negle og bagefter ind til mine søde veninder - OG FERIEEE.
 - Håber i andre har haft en lækker dag!
BTW!!! Jeg fik min partout billet til skanderborg festival idag, kan slet ikke vente!


2 kommentarer:

  1. feeeeeedt!
    Har du lyst til at følges?
    Jeg bliver ihvertfald din faste læser.
    Håber du vil blive min!
    www.fashionweird.blogspot.com
    Alma

    SvarSlet